Tannbeskytter for barn

Tannbeskytter for barn som brukes under fight på trening og i kumite-konkurranse.

• Levering

Ordren hentes på trening. Du vil få varsling når ordren tas med. For medlemmer i Kvænangen/Karasjok blir ordren tatt med når instruktører fra Alta kommer.

• Retur

Dersom du ikke passer eller ønsker varen, kan du selvsagt returnere varen eller bytte størrelse. Du har en 14-dagers angrerett i henhold til gjeldende angrerettlov.

Angreretten gjelder ikke for følgende produkttyper:
    a) produkter med brutte forseglinger som returneres på grunn av helserelaterte eller hygieniske årsaker (for eksempel susp, tannbeskytter o.l)
    b) Produkter som er tatt i bruk og dermed ikke kan selges videre.

Hvis du ønsker å bruke angreretten, må du, før utløpet av angrefristen, sende en tydelig beskjed til Alta karateklubb. Dette gjøres via mail til altakarateklubb@gmail.com, hvor du oppgir navn, ordrenummer og annen relevant informasjon.

Hvis du bruker din angrerett er du ansvarlig for produktets tilstand etter at du har mottatt produktet og under returforsendelsen. Produktet skal returneres innen 14 dager fra den datoen Alta karateklubb fikk melding om at du gjør angreretten gjeldende. Produktet skal sendes godt emballert, i god tilstand og i en forpakning som tåler postgangen. Hvis du bruker angreretten, skal Alta karateklubb refundere beløpet du har betalt for produktet inklusive forsendelseskostnader. Eventuelle ekstra forsendelseskostnader som beror på at du velger en annen levering enn standardleveringen Alta karateklubb tilbyr, er unntatt refusjonen.

Når reklamert vare returneres og reklamasjonen godkjennes vil Alta karateklubb kompensere deg i overensstemmelse med gjeldende forbrukerlovgivning.

kr 120,00Pris