Treningshelg?
Hei
Hvem har lyst å bli med å trene i helga?
På fredag tar vi ut mattene.
Hadde vært gøy om flere blir med.
Om det e stemning for det, lar vi dem ligge hele helga, og tar noen økter lørdag og søndag også.
Er det noen fra barnepartiet som har lyst å bli med?
Viktig at du kommenterer under om du bli med
73 visninger


Interresert i lørdag, potensielt søndag om det er på ettermiddagstid. Må sjekke at ikke annet er i veien for lørdagen.