Fredagstrening🥋🥋🥋
Hei
Vi legger ut mattene idag.
Om noen føler for å hjelpe til/trene, så er vi der fra ca klokka 18:00.
Vi tenker flere treningsøkter i løpet av helga, og er fleksibel på treningstider.
Si fra om du vil være med, så tilpasser vi treningstidene.
Vi øver på det som måtte falle oss inn.
Fight, teknikker, Kata.
Husk fightutstyr og drikke.
Kommenter under om du kommer.
Vi ses🥋💪😁
96 visninger


Jeg kommer.