Vi har fått tilbakemelding på at nissegrøtfeste med klubbstevnet ikke ble annonsert på appen.
Påmeldingsfristen for klubbstevnet er gått ut, men hvis det er noen av barna som ikke er påmeldt må vi ha det før kl. 1100 i morgen. Vi trenger navn, alder og vekt og hva de skal delta ta på. Betalingen for påmeldingen kommer seinere til de som melder seg på.
Påmelding sms til 975 59 656 (husk navn, alder og vekt og hva de skal delta på)
Når det gjelder selve nissegrøtfesten er det enda mulighet å melde seg på frem til søndag denne uken. Husk at når dere melder dere på må alle felt fylles ut. Hvis ikke får man ikke den registret.
Påmeldingslinker her

