Barnepartiet
I dag kommer Altaposten og skal lage et innslag om stevnet. Kan du som var med på stevnet ta med seg medaljen sin slik at vi får det med på bilde.

71 visninger

I dag kommer Altaposten og skal lage et innslag om stevnet. Kan du som var med på stevnet ta med seg medaljen sin slik at vi får det med på bilde.

Når og hvor?