Til de som stiller opp å hjelper med matte-bæring i dag.
Vi møtes klokka 18.00 ved inngangen til parksenteret. Inngangen rett over gamle apoteket.
Vi ses💪💪
64 visninger

Vi møtes klokka 18.00 ved inngangen til parksenteret. Inngangen rett over gamle apoteket.
Vi ses💪💪
Har dere plass til Håkon fra parksenteret til gymsalen?