Siste sjanse for påmelding til Miljødag med sosial sammenkomst.
I dag er det siste sjanse til og melde seg på miljødagen med sosial sammenkomst og grilling.
Det blir søppel plukking, utdeling av graderigspass og grilling.
Klubben holder grillmat og drikke, mens dere selv må ta med egne stoler og bord

59 visninger


Er det for sent å melde oss på nå?