Minner om at alle må huske å melde seg på graderingen som vi skal ha i morgen.
Det er gradering for begge gruppene samtidig med oppmøte kl. 1700.
Påmeldingsfrist er i dag kl. 2400.
Link til påmelding: https://www.altakarateklubb.no/event-details/gradering-for-barn-og-ungdom-5
PS! Det vil bli en enkel servering av kaffe, kake og saft.
Tenk miljø: Hvis du husker så tar du med engen kopp til kaffe/saft

