Dugnad lørdag 13. septemer
Vi skal selge lodd for klubben inne på Amfi lørdag fra kl 1000.
Gi beskjed om du eller dine foresatte kan være med og eventuelt når på lørdag.
91 visninger

Vi skal selge lodd for klubben inne på Amfi lørdag fra kl 1000.
Gi beskjed om du eller dine foresatte kan være med og eventuelt når på lørdag.
Jeg og Theo-Aleksander kan sitte å selge lodd fra klokka 10-11. Hvis ikke det er noen andre som har tatt dette tidspunktet.