Lodd salg på lørdag 18. oktober (først kommende lørdag)
Hei alle sammen! 👋
Vi trenger noen som kan hjelpe til med å selge lodd på Amfi.
Det hadde vært supert om flere kunne bidra, så det ikke bare blir trenerne som står der — vi ligger litt bakpå med salget 😅
Tidspunkter vi trenger folk på:
🕙 kl. 10:00–12:00
🕚 kl. 11:00–13:00
🕐 kl. 13:00–15:00
Håper noen har mulighet til å ta en økt, så vi får solgt ut loddene! 🙌
Vi ordner med loddbøker

82 visninger


Æ kommer fra klokka 11