🎅🏼 Invitasjon til Nissegrøtfest og Klubbmesterskap 🎄🥋
Søndag 23. november kl. 12.00
Vi ønsker alle hjertelig velkommen til årets Nissegrøtfest og Klubbmesterskap for barn!Det blir en dag fylt med fart, spenning og god stemning – hvor familie og venner kan heie fram sine håpefulle utøvere i aksjon.
Etter klubbstevnet samles vi til nissegrøt, kaffe, kaker og brus – en koselig tradisjon for store og små. Ta med deg familie og venner og kom i julestemning 🎅🏼🎄
Det blir også loddsalg med flotte premier, så dette vil du ikke gå glipp av!
💰 Pris
Kamp/junior: kr 50,-
Kata/junior: kr 50,-
Nissegrøtfest: kr 150,- per deltaker(inkluderer grøt, kaffe, kaker og brus)
💡 De som betaler inngangsbillett til nissegrøtfesten får et lodd og deltar automatisk i trekningen av en premie.
🥋 Klubbmesterskap – informasjon
Ønsker barnet ditt å delta i klubbstevnet? Påmeldingsfrist: søndag 16. november(påmeldingen er bindende)
Oppmøte for utøvere: senest kl. 11.00
Ved påmelding, husk å oppgi:
Navn
Alder
Vekt
Beltefarge
Telefonnummer
Eventuelle merknader
Husk også å krysse av for deltakelse i kata og/eller kamp.
📞 Spørsmål?
Ta kontakt med Tommy på telefon 975 59 656.


