🌞Viktig melding til alle🌞!
Kommenter under i kommentarfeltet når du har lest denne meldinga.
Vi ser at det er mange som ikke får beskjeder som legges ut på fit-appen. Det er dumt, siden det er her beskjeder om det som skjer i klubben legges ut.
For at vi skal få kontroll på kommunikasjons-biten trenger vi hjelp fra dere.
Viktig at dere går inn på profilen deres (øverst i venstre hjørnet) og forandrer navnet til deres eget Fornavn og Etternavn.
Da blir det enklere å sende meldinger, og få kontakt med utøvere og foresatte.
Husk å legg igjen en kommentar🙂🥋
Ta kontakt med oss om du trenger hjelp.
Vi hjelper gjerne.🌞
268 visninger


Får meldinger 👍