Norgesmesterskap i fullkontakt
I helgen deltok Georg Boberg og Therese Suhr i NM. Georg vant en flott 2. plass, mens Therese tok 5. plass i kata.
Georg deltok også i kamp, men dessverre resulterte en for hard teknikk mot motstanderens hode at han tapte kampen og fikk 4. plass i kamp.
Begge viste en utrolig innsats gjennom hele mesterskapet og fortjener stor applaus for arbeidet de la ned.

75 visninger


Bra jobba👌🏻