Søndagsmarked kafe
Hei,
Karateklubben har fått tilbud om å drifte kafeen til søndagmarkedet i Alta. Det vil si at vi trenger noen som kan stille med bakst og noen som kan stå i kafe og selge mat, kaffe og evt lodd.
Det første markedet er 9. Februar fra kl 11-14, med oppmøte kl10, slik at man har 1 time på å gjøre klar alt.
Vil trenge minst 2-3 som kan stå i kafeen og fler som kan stille med bakst/kaker.
Markedet er i glassgata på UIT.
Senere marked vil være:
9.Mars
6.April
11.Mai
Kan du stille i kafe eller med bakst?


Jeg kan stå i kafé i morgen 09.02 mesteparten av tiden. Vi skal leie et bord på jobb, så jeg må hjelpe dem innimellom også
Trenger vi flere kaker? Skal vi ta med kaffe hjemmefra i kanne? Andre utstyr?