top of page

Fellesgruppe

Offentlig·114 medlemmer

Søndagsmarked kafe

Hei,


Karateklubben har fått tilbud om å drifte kafeen til søndagmarkedet i Alta. Det vil si at vi trenger noen som kan stille med bakst og noen som kan stå i kafe og selge mat, kaffe og evt lodd.


Det første markedet er 9. Februar fra kl 11-14, med oppmøte kl10, slik at man har 1 time på å gjøre klar alt.


Vil trenge minst 2-3 som kan stå i kafeen og fler som kan stille med bakst/kaker.


Markedet er i glassgata på UIT.




Senere marked vil være:


9.Mars


6.April


11.Mai




Kan du stille i kafe eller med bakst?

Rie Mitomo Krogh
Rie Mitomo Krogh
Feb 08, 2025

Jeg kan stå i kafé i morgen 09.02 mesteparten av tiden. Vi skal leie et bord på jobb, så jeg må hjelpe dem innimellom også


Trenger vi flere kaker? Skal vi ta med kaffe hjemmefra i kanne? Andre utstyr?

medlemmer

KONTAKT OSS

FØLG OSS GJERNE PÅ SOSIALE MEDIER

  • Hvit Instagram Ikon
  • Hvit Facebook Ikon

Kontonr: 7575 63 23563 | Vipps 14309 | Organisasjonsnr: 997 927 478

©2019 Alta karateklubb

bottom of page