Fredagstrening🥋🥋🥋
Hei jeg drar i gymsalen å trener litt på kata, teknikker og evt fight klokka 18.00
Egentrening for ungdomsgruppa og voksengruppa.
Husk fight-utstyr og drikke. 🥋🥋
Bare kom hvis det er noe du trenger å trene på.
Kommentrr under om du kommer
52 visninger

