Treningssamling i Stockholm
Hei folkens!
Jeg, Shihan Tommy og Sensei Roald drar til Stockholm på treningssamling helga 5-7 september.
Skikkelig gøy om flere blir med.
Litt kort varsel, påmeldingsfrisen er 1 august.
Ta kontakt om du har spørsmål eller trenger hjelp med påmelding.
Vi gleder oss, håper du blir med på en lærerik og morsom helg i Stockholm!
108 visninger

