Bryne open
Her har Georg fått 1 plass og Therese 3 plass i kata.
Begge gjorde en kjempe god innsats.
Vi har en gren i gjen som er kamp. Der skal Georg delta.
Jeg kommer tilbake med resultatet når han har fått gått kamp. Det er om ca 5 timer.
Mvh. Tommy
87 visninger


Gratulerer så mye. Osu