Takk for innsatsen🌞
Tusen takk til alle som stilte opp og var med på ryddedugnaden. Det ble jo en skikkelig trivelig stund selv om det var litt regn.
Vi har fått godkjent oppdraget fra Handelens Miljøfond, og klubbkassa har fått 15000 kroner.
Bra innsats alle sammen🥋👍
69 visninger









