Da minner vi om klubbmesterskapet og nissegrøtfesten som blir i morgen. De av barna som skal delta må møter kl. 1100. Foreldre/foresatte, venner
kl. 1200.
Etter mesterskapet blir det grøtservering, kaffe, kaker, brus og lodd salg. Loddene vil koste kr. 5,- pr. stk. vi ønsker at dere bruker vipps ved kjøp av lodd.
Under stevnet blir det salg av pøser og bruks (pølse m/brød kr. 25,- og 0,5 l brus kr. 30,-)
Alle som er påmeldt får et lodd når de kommer. Det vil bli trekning på inngangsbilletten.

