Grilling og dugnad.
Vi har satt opp telt. Grillen er under tak. Folk er spredt utover å gjør en miljøinnsats.
Vi mangler mange som har meldt seg på. Været er ikke så ille, å det er fortsatt mulighet for å delta.
Vi har det kjempehyggelig selv om været ikke er det beste.
55 visninger






Vi er på vei, men har blitt litt mer forsinket ☺️