Barnegraderingen torsdag 11. juni
Det er oppmøte kl. 1700 på Sandfalle skole i dag
Påmeldingen til graderingen ble stengt i går, så det er ikke mulighet å melde seg opp mere.
Til de av dere som har glemt å melde seg på, kan dere møte opp og betale på stedet med vipps.
Resultatet etter graderingen får de først vite på torsdagen.
Torsdagen er siste treningen før sommeren og det skal være knusing av planker for barna på denne treningen. Det gjelder de som trener på gruppe 1 (kl. 1700)

