💥Endelig NNM 2025💥
På lørdag braker det løs!🥋
Det er mange påmeldte utøvere, så dette blir gøy!
Vi trenger hjelp fra alle i klubben, så satser på flest mulig har satt av lørdagen til å være med å hjelpe til.
Trenger også hjelp til rigging og klargjøring på fredags ettermiddag. (Nærmere beskjed kommer)
Oppgavene vil være:
-Hjelpe til med smøring av baguetter og kafesalg.
-Bake kaker, kanelsnurrer, muffins, skoleboller eller andre ting som frister sultne utøvere og publikum.
-Sette ut stoler og bord (fredag).
-Nedrigging/rydding etter arrangementet lørdag.
-Eventuelt andre gjøremål som måtte dukke opp.
Håper vi klarer å samle alle, både store og små, fra klubben vår i hallen på lørdag. Også de som ikke skal delta i konkurransene. Å være publikum og heiagjeng er jo en viktig oppgave.
I fjor fikk vi kjempebra tilbakemeldinger etter arrangementet.
Kafeen og gjengen fikk masse skryt, spesielt for utvalget og mat som alle kunne spise.
For å lage et like bra arrangement i år trenger vi hjelp fra alle.
Kanskje noen har besteforeldre, søsken, tanter/onkler ev andre som har lyst å hjelpe til eller gi et bidrag til kafeen?
Hvem kan hjelpe til?
Hvem kan bake til kafeen?
Hvem kan hjelpe til i kafeen?


Er det noe skjema for når ting skjer i morgen klart? :)