Nissegrøtfest og klubbmesterskap
Det er ca. 75 påmeldte til nissegrøtfest, hvor av 20 barn til selve stevnet. I den forbindelse trenger vi flere kaker og gevinster.
Er det noen som kan bidra med kaker så hadde det vært fint.
Når det gjelder gevinster, håper vi at noen tar litt indikativ til å gå en runde å spørre etter premier til lotteriet.
Hvis dere kan bidra med kaker og gevinster, så gi beskjed på sms til 975 59 656 (Tommy)
Vi skal prøve å få ut program i løpet av fredag/lørdag

