Søndagsmarked
Hei,
Karateklubben skal igjen drifte kafeen til søndagmarkedet i Alta. Det vil si at vi trenger noen som kan stille med bakst og noen som kan stå i kafe og selge mat, kaffe og evt lodd.
Markedet er 9. mars fra kl 11-14, med oppmøte kl10, slik at man har 1 time på å gjøre alt klart.
Vil trenge 2-3 som kan stå i kafeen og fler som kan stille med bakst/kaker.
Markedet er i glassgata på UiT
Kan du stille i kafe eller med bakst?
57 visninger


Cafeen går til et annet idretslag denne runden da vi ikke har nok folk som kan stille fra klubben.